האם ידעתם כי אחת הערים הישראליות המוכרות בשל שפע המסעדות שלהן הטעמים והמגוון העשיר של הטעמים, היא העיר רחובות?

אם טרם התוודעתם למגוון הדליקטסים, מנות השף, דוכני האוכל, והצבעוניות של המטבחים שהעיר מציעה –  חשוב שתמשיכו לקרוא אודות המסעדות במעולות והמומלצות בעיר רחובות.

מסעדות סיניות ברחובות

בעיר רחובות אשר בעבר נחשבה לעיר 'מנומנמת' , ניתן כיום למצוא שלל מסעדות בשריות כשרות, ברחובות ניתן למצוא גם מטבחים מגוונים שאינם כשרים, דוכני המבורג, (פארק המדע מכיל מגוון רב של מסעדות ובתי קפה), כמו גם אוכל איטלקי, אוכל עממי, מטבחי פיוז'ן, לצד סושי, כאשר מסעדות סיניות מומלצות ברחובות ישנן לא מעט.

אז מהם המסעדות הסיניות המומלצות ברחובות? הנה רשימה של כמה מהן:

ג'פניקה

כל חובב סושי ישראלי מכיר את רשת הסושיות ג'פניקה. רשת זאת מציעה מגוון אוכל אסייתי שבמרכזו סושי. רחבות מחזיקה את אחד מהסניפים המרשימים של הרשת, תוך שהיא מציעה מגוון רולים מגוונים של סושי, אוכל אסייתי ויפני ברמה גבוהה תוך שימוש בחומרי גלם איכותיים. ג'פניקה ממוקמת בפארק המדע וניתן להגיע אליה בקלות!

אושי אושי

קצת ליד רחובות בעיירה נס ציונה, ניתן ליהנות ממסעדת 'אושי אושי' המתמחה בהכנת סושי איכותי ממש כמו ביפן! אושי אושי היא מסעדה שמתמחה באוכל אסייתי מהיר ומגוון של סושי מעולה תוך שימוש בחומרים גלם מגוונים.

בוז'י

אם אתם מחפשים אוכל אסייתי כשר תמיד תוכלו להגיע אל מסעדת 'בוזי' ברחובות המציעה אוכל סיני כשר . במקום מגוון של סושי המיוצר מידי יום ממרכיבים טריים, כאשר המגוון הרב של סוגי הסושי המוגשים במקום, מעורר תיאבון ונראה נפלא! במקום ניתן להזמין ארוחות עסקיות מידי יום, תוך שניתן לקיים במקום אירועים עם תאום מראש.

River Noodle Bar

מסעדה אסייתית נוספת שהיא חלק מרשת אוכל אסייתי. היא ה River Noodle Bar  . במקום ניתן ליהנות משלל סוגים של סושי,  ממאכלים מוקפצים מגוונים כמו מנות נודלס משובחות,  כמו גם שלל ורסיות של אוכל אסייתי טרי, טעים שמוכן עבורכם בלהבות חמות במיוחד. מסעדה ריבר ברחובות גם היא ממוקמת בפארק המדע.

נאם קינג

מסעדה אסייתית ברחובות שנראית ממש כמו מסעדה אותנטית  משנות ה70. המסעדה מלאה אווירה, אוכל טוב, מגוון של מנות מהמזרח הרחוק והיא נחשבת איכותית במיוחד.

לסיכום,  בעיר רחובות לא חסרות מסעדות טובות, בין אם מדובר במסעדות המציעות אוכל סיני, יפני, וכזה שמגיע מהמזרח הרחוק, לבין אם מנות פיוז'ן, אוכל מגוון, טבעוני צמחוני כמו גם שניתן למצוא מסעדות בשריות כשרות ברחובות.

לכן בכל פעם שבא לכם ליהנות מארוחה איכותית, מערב צוות, מבילוי רומנטי או סתם ככה מאוכל טוב – הגיעו לרחובות ובחרו את מסעדת האוכל הסיני או כל אוכל אחר שעושה לכם טוב!