מיי דליברי – חברת משלוחים

בצל משבר הקורונה, בעלי עסקים נאלצו לבצע שינויים מרחיקי לכת בכל הקשור לטיב השירות ללקוח. מהם השינויים המרכזיים אות ותצטרכו ליישם גם בעסק שלכם? להלן כל הפרטים.

משבר הקורונה: שינוי דרסטי בהרגלי הצרכן

אין ספק כי משבר הקורונה חולל רעידת אדמה של ממש בעבור עשרות אלפי בעלי עסקים אשר נאלצו ביום אחד לשנות את תמהיל השירות, בשל הריחוק החברתי וההגבלות של משרד הבריאות. למעשה, בעלי עסקים נדרשים לבצע שינויים אשר כבר החלו עוד לפני הופעתו של הנגיף, וזאת בשל שינויים בהרגלי הצרכן. אם בעבר צרכנים רצו להגיע לחנויות הפיזיות, כיום ניתן לראות זינוק במספר הרכישות דרך האינטרנט. לכן, אחד השינויים המרכזיים שבעלי עסקים נאלצו לעשות הוא להקים אתר ולקדם אותו, כחלק מהבנה כי בעקבות הנגיף והשינויים הכללים יש להתאים את תמהיל השירות להרגלי הצרכן. חלק בלתי נפרד מהקמה של אתר ותפעול הוא יצירת קשר עם חברת שליחויות כמו חברת מיי דליברי – חברת משלוחים בתחומה אשר מספקת שירות משלוחים בפריסה ארצית, בעבור מאות בתי עסק. מדובר בשירות הכרחי בעבור כל בית עסק אשר עובר לפעילות אונליין ומעוניין לספק ללקוח שירות מהיר בפריסה ארצית.

התאמה לכללי התו הסגול

כחלק מהשינויים שאתם כבעלי עסקים נדרשים לבצע, יש לעמוד בכללי התו הסגול כמו גם בתנאי הריחוק החברתי. לכן, אם יש בבעלותכם עסק פיזי חשוב להתאים אותו לכללים של משרד הבריאות אשר מוצגים באתר הרשמי, כמו גם לבצע רכישה של כפפות, חומרי חיטוי וכן הסברה ללקוחות בנוגע למספר הלקוחות אשר יכולים לשהות בעסק. ככל שתהיו מחמירים יותר ותטמיעו את השינויים הללו במהירות, כך ניתן לתפעל את העסק גם בצל המשבר.

ניצול הזדמנויות בתקופת הקורונה

ניתן לראות שלא מעט בעלי עסקים מחליטים להוריד את מצבת העובדים ולהעביר את השירות לפעילות אונליין או פעילות מהבית. בכדי להיערך לכך, מומלץ ליצור קשר עם יועץ עסקי מוביל אשר ידע לבחון ביחד אתכם את צרכי בית העסק והתרחבות, לצורך ניצול הזדמנויות. דווקא בתקופת הקורונה אתם כבעלי עסקים יכולים להעניק את השירות שלכם לא רק באזור הפעילות אלא בפריסה ארצית, כחלק משירות המשלוחים אותם ציינו. הקמה של אתר כמו גם הלוגיסטיקה היא איננה פשוטה, אולם היא בהחלט משתלמת לטווח הרחוק. פעילות אונליין יכולה להזניק את העסק שלכם כמה צעדים קדימה ואף לספק שירות איכותי יותר, כחלק מחיסכון בעלויות כוח האדם כמו גם שילוב של העסק הפיזי עם פעילות אונליין. נגיף הקורונה לא עתיד להיעלם בקרוב, ולכן השינויים הללו הם חשובים בעבור כל בית עסק אשר מעוניין להתגבר על המשבר ולספק ללקוח את המענה הטוב ביותר – בהתאם לרוח התקופה והיבט צרכני.